صفحه اصلی اخبار و رویداد ها جشنواره مد و پوشاک بازار سینا با حضور انجمن صنفی مراکز تجاری

جشنواره مد و پوشاک بازار سینا با حضور انجمن صنفی مراکز تجاری

اولین جشنواره برندهای پوشاک تولیدی  که در روزهای ۷ و ۸ مهرماه سال جاری و  به همت انجمن صنفی مراکز تجاری شهر تهران در بازار بزرگ سینا واقع در خیابان منوچهری  بر پا شده بود با موفقیت برگزار شد. این جشنواره که با هدف حمایت از تولید و تولید کنندگان داخلی و معرفی برندهای جوان و کارآفرین حوزه پوشاک برگزار شد، با استقبال بسیار خوبی از طرف مدیران مراکز تجاری عضو انجمن، فعالان صنف پوشاک، بوتیک داران سراسر کشور و میهمانان خارجی از کشورهای ترکیه، عراق، افغانستان و تاجیکستان مواجه شد به نحوی که بیش از ۱۵۰۰۰ فعال و علاقمند صنعت پوشاک از این جشنواره بازدید کردند.

خبرگذاری زنجیره ای ها » تنها پایگاه گسترش فرانچایز ( فرا امتیاز ) ، فرانچایزینگ و برند های زنجیره ای :

در این جشنواره ۲ روزه ۶۰ برند برتر تولید کننده پوشاک اسپرت و فشن از آخرین محصولات پاییزه و زمستانه خود شامل انواع پیراهن، شلوار لی و کتان، کت، پالتو، پلیور ، سویی شرت، کاپشن، کفش و کمربند رونمایی کردند که با استقبال بسیار خوبی از طرف بوتیک داران مواجه شد.

«شاهرخ کشاورز»  مشاور رسانه ای و عضو هیات مدیره انجمن صنفی مراکز تجاری شهر تهران در رابطه با تفاوت این نمایشگاه با سایر نمایشگاه های پوشاک گفت: تفاوت اصلی این نمایشگاه با سایر نمایشگاه ها در این است که با توجه به  اوضاع واردات پوشاک که بدلیل نوسانات نرخ ارز از شرایط خوبی برخوردار برای تولید کنندگان ایرانی فرصتی استثنایی بوجود آمده   تا بتوانند از این فرصت بخوبی استفاده کرده و توانمندی های خود را به نمایش بگذارند. همچنین بهبود فضای کسب و کاری که به جامعه تزریق شده فعالان این صنف را نیز سر ذوق آورده تا با تمام توان در این عرصه فعالیت خود را از سر بگیرند. ضمنا این مکان یک مکان اختصاصی برای تولید کنندگان داخلی است  که در آن فروشی صورت نمی گیرد و فقط معرفی توانمندی های تولید کنندگان داخلی در قیاس با رقبای خارجی به چشم خواهد آمد.