جهت سهولت امر خرید و افزایش فروش مبلمان،فضای نمایش کالاها باید به گونه ای باشدکه برای مشتریان ، امکان تصور فضایی که قصد خرید برای آن دارند ، وجود داشته باشد و مشتریان بتوانند ابعاد مبلمان را در فضای مورد نظر منزل یا محل کار خود ، مقایسه نمایند.
نخستین مسابقه معماری و معماری داخلی ایران برگزارکننده:
مجله معماری و ساختمان 2A امارات متحد عربـی دریافت تقـدیرنامه برای راه یابی به دوازده طرح برتـر ایران برای پروژه مبلمان فارست مبل، شماره 2
شرکت گـدار توسعـه کلیه مراحل طراحی، نظارت و اجرای این پروژه را عهــده دار بـوده اسـت. هدف مشاور در طراحی این واحد تجاری پاسخگویی به نیاز فروشندگان و مشتریان بوده است. به منظور پاسخگویی به این نیاز، پس از مطالعه نمونه های مشابه واحدهای تجاری و بررسی نقاط ضعف آنها، طراحی نمایشگاه انجام شد.
اهداف طراحی
ـ ایجاد هویت سازمانی
ـ حفظ ارتبـاط بصـری، بیـن دو شعبه شمـاره 1و2 نمایشـگاه فارسـت مبـل
ـ طراحـی فضـایی مناسب جهت نمـایش و فروش مبلمـان
ـ اختصاص کامل ضلع شرقی و غربـی نمایشـگاه به ورودی
ـ امکان مقایسه فضای نمایشگاه با ابعاد فضای زندگی و کار برای مشتـریان در هنـگام انتخـاب و خریـد مبلمـان
ـ استفـاده از مصـالح و تکنیـک های جدید در جهت کوتـاه کردن زمـان اجـرا